poniedziałek, 26 listopada 2012

Informacja

ZOSTAŁAM NOMINOWANA DO LIEBSTER AWARDS ZA CO BARDZO DZIĘKUJĘ, JEST TO DLA MNIE WIELKI ZASZCZYT PONIEWAŻ PISZĘ TO DLA WAS, A WIEDZĄC, ŻE JESTEŚCIE MOTYWUJE MNIE TO JESZCZE BARDZIEJ.

1. Którego z chłopców lubisz najbardziej ?
2. Jak długo jesteś directioner ? ( o ile jesteś )
3. Wolisz Perrie czy Eleanor ?
4. Jak byś mogla chodzić z którymś z chłopców,którego byś wybrała ?
5. Jak dlugo piszesz bloga?

6. Czy podoba ci się mój blog ? ( Jeśli czytasz )
7. Wolalabyś mieszkać w Nowym York'u czy w Londynie ?
8. Za co lubisz każdego z chłopców ?
9. Jakie jest twoje największe marzenie ?

10. Jaka jest twoja ulubiona piosenka ?
11. Wolisz ,,Up all night" czy ,,Take me home '



1. Najbardziej lubię Niall'a i Zayn'a nie potrafię wybrać
2. Od samego początku.
3. Danielle ( nie przepadam za Perrie, ale wolę od niej Eleanor )
4. Zayn albo Niall
5. Pisanie blogów zaczęłam cztery lata temu czyli jak miałam 11, a ten prowadzę od maja. 
6. Podoba mi się bardzo *.*
7. W Londynie, ewentualnie Bristol
8. Nie wiem nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale każdy z nich jest na swój sposób wyjątkowy, myślę że cechą która łączy ich wszystkich jest to, że nigdy się nie poddają i starają się dążyć do tego by w stu procentach uszczęśliwić swoich fanów. Nie lubię ich za wygląd czy pieniądze, tylko za to jakimi są ludźmi. 
9. Pojechać na koncert moich idoli
10."Up All Night" - Moments, I wish " Take Me Home" - They Don't Know About Us
11. Mam sentyment do ich pierwszej płyty, ale wolę Take Me Home.

JESZCZE RAZ BARDZO DZIĘKUJĘ, A JEŻELI MACIE JAKIEŚ PYTANIA TO ZADAJCIE, Z CHĘCIĄ ODPOWIEM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz